

Masz pytanie?

Komunikacja
Korzystając z eConta - biuro księgowe, masz mozliwość bezpośredniej komunikacji nie tylko z dedykowanym księgowym, ale również przesyłu dokumentów rachunkowych. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
a) wersja elektroniczna - skanujesz bądź robisz zdjęcia dokumentów i wysyłasz na nasz adres dokumenty@econta.pl. Po przesłaniu plików otrzymujesz potwierdznie ich otrzymania oraz informację o zaksięgowaniu.
b) wersja standardowa - na bieżąco zbierasz dokumenty rachunkowe Twojej firmy a nasz kurier odbiera je do Ciebie na początku każdego nowego miesiąca.
a) wersja elektroniczna - skanujesz bądź robisz zdjęcia dokumentów i wysyłasz na nasz adres dokumenty@econta.pl. Po przesłaniu plików otrzymujesz potwierdznie ich otrzymania oraz informację o zaksięgowaniu.
b) wersja standardowa - na bieżąco zbierasz dokumenty rachunkowe Twojej firmy a nasz kurier odbiera je do Ciebie na początku każdego nowego miesiąca.
Korzyści:
· Szybka i wygodna wymiena dokumentacji rachunkowej,
· Oszczędność prowadzenia stacjonarnej biurokracji,
· Wygodna edycja, weryfikacja i tworzenie danych finansowych.